Sterk Schrijfwerk

Klantvriendelijk en duidelijk communiceren

Het positiever verwoorden van de schriftelijke communicatie, maakt dat zowel medewerkers als klanten zich begrepen en gewaardeerd voelen. Ontvang advies en ondersteuning voor klantgerichte teksten.

Interne communicatie

Bevorderen van de onderlinge sfeer

 

Zowel de mondelinge als schriftelijke interne communicatie hebben grote invloed op de sfeer binnen een organisatie en afdeling. Zo kunnen geschreven teksten al snel op een andere manier worden geïnterpreteerd dan ze zijn bedoeld. Het gebruiken van positieve en duidelijke woorden bevordert de onderlinge sfeer en voorkomt irritaties. Ik zorg ervoor dat medewerkers op een stimulerende en positieve manier met elkaar in contact staan.

Externe communicatie

Herkenning en begrip naar de klant

 

Voor externe communicatie geldt dat je duidelijke, positieve en doelgerichte teksten wilt. Jij weet wat je doet en te bieden hebt en je wilt dit vertalen naar aantrekkelijke en foutloos geschreven teksten. Ik communiceer op een passende manier met klanten en relaties, waarbij ik jouw boodschap verwoord naar een klantgerichte tekst waarin de lezer zich herkent en begrepen voelt.

Meer informatie?

Laat je gegevens achter

“De kunst van communiceren is om te worden begrepen.”