Storytelling

Voor mijn organisatie

Ik weet niet hoe ik de ervaringsverhalen uit mijn organisatie moet vertellen.
Ik weet niet hoe ik mijn doelgroep moet aanspreken.
Ik wil in het hoofd van mijn klant zitten.

Hoe je praat met je klanten, bepaalt hun beeld en gevoel over jouw organisatie. Ik vertaal de feiten en ervaringen uit jouw organisatie naar een story die van betekenis is voor je doelgroep. Door je boodschap op een verhalende manier te vertellen, krijg je herkenning bij de lezer, blijft de inhoud langer hangen en verandert hun gedrag.

Storytelling heeft een grote impact op hoe wij iets beleven
Meer dan cijfers. Een verhaal slaan we op in de hersenen. Daar blijft het hangen en zorgt het voor verbinding met het onderwerp. Ik zet storytelling in om mensen te inspireren, motiveren en in beweging te brengen. Daarnaast is het een sterk middel om complexe zaken op een toegankelijke manier onder de aandacht te brengen.

Iedereen heeft een story
Ik interview medewerkers, cliënten, klanten en vrijwilligers en vertel ‘de story’ achter hun verhaal. Feiten, cijfers en ervaringen zet ik om in een verhaal dat doordringt bij de ontvanger en langer wordt onthouden. Ik voeg emotie en betekenis toe aan de boodschap om jouw doelgroep aan te spreken.

Kom in verbinding met je klanten
Laat mij jouw waardevolle (organisatie)verhalen omzetten tot aansprekende storytelling die de lezer raakt en aanzet tot actie.